Løsningsmodeller.
Kundeserviceløsninger, hvor du vil have dem – fra et samlet kontor, hjemmearbejde, Onshore, Nearshore eller Offshore.
Work at Home
Vores ISO 27001-certificerede Work At Home-løsning bringer ultimativ fleksibilitet, så vi hurtigt kan reagere på dine kunders behov og tilpasse os dine høj- og lavsæsoner. Ikke kun det; Work At Home er revolutionerende, når det kommer til rekruttering og udnyttelse af færdigheder.
Hvis du er en mindre virksomhed, der skal udvide, en mellemstor organisation, der ønsker at øge fleksibiliteten eller en større virksomhed, der skal opskalere–vi hjælper dig med at nå målet.
Onshore
Vi tilbyder traditionelle muligheder onshore for virksomheder, der prioriterer lokal tilstedeværelse og nemt vil besøge os.
Vores callcentre i København, Odense og Sønderborg lever alle op til en høj kvalitets- og sikkerhedsstandard, og de tilbyder gode rejseforbindelser.
Nearshore
Udover vores i nordiske lokationer, leverer Foundever også nordisk support fra vores multinationale knudepunkt i Larnaca, Cypern. Skandinaviere og andre europæere flytter til det solrige Cypern i 6 måneder og op til flere år for at udføre det samme arbejde som hjemme, men i et varmere klima.
Vores globale processer sikrer, at vores høje sikkerheds- og kvalitetsstandarder opretholdes på tværs af alle lokationer rundt om i verdenen. Supporten forbliver den samme – men til en lavere pris.
Offshore
Den ideelle løsning, hvis din virksomheds topprioritet er omkostningsoptimering. Offshoring, uanset om det er i Manila eller Cairo, opretholder den samme kvalitiet og sikkerhed som vores andre løsninger gennem vores globale standarder.
Det er almindeligt at outsource backoffice og andre administrative opgaver offshore fra Norden, men vi tilbyder også vores øvrige services, såsom engelsksproget kundeservice og teknisk support.
Kontakt os
Leder du efter en outsourcing partner til din kundeservice? Kontakt os i dag, så udarbejder vi et skræddersyet tilbud til din virksomheds behov!